Известие

Collapse
No announcement yet.

За скърцащ педал на съединителя

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Ами той на края като блокира вече не скърца ами не се връща до край. Точно това е станало при теб. Не вярвам пружината да е виновна. Временно решение е да се разхлаби гайката на болта, който се явява ос на педалите на спирачката и съединителя. Така се отпускат двата педала и не се притискат един в друг и в конзолата. Имайте в предвид, че каране с блокирал до някъде педал е равностойно на каране на полусъединител и може да бъде пагубно за феродовия диск.
    Alfa Romeo 75 24V

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Venci
      Ами той на края като блокира вече не скърца ами не се връща до край. Точно това е станало при теб. Не вярвам пружината да е виновна. Временно решение е да се разхлаби гайката на болта, който се явява ос на педалите на спирачката и съединителя. Така се отпускат двата педала и не се притискат един в друг и в конзолата. Имайте в предвид, че каране с блокирал до някъде педал е равностойно на каране на полусъединител и може да бъде пагубно за феродовия диск.
      усетих че леко потърква и затова го връщам с крак - въпроса е че му трябва много лек натиск та пружината да го върне докраи и затова се усъмних в нея, но щом казваш че са лагери ще ги погледна.

      За нещастие няма да имам път до софия скоро та направо да доиде при теб (предполагам имаш сервиз) и сигурно в някои сервиз ще откриваме топлата вода наново
      Honda CB 500
      Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
      Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
      Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

      Comment


      • #18
        Нямам сервиз това ми е извратеното хоби. Разхлабете оста на педалите както описах по-горе и, ако започне да се връща нормално педала значи проблема със сигурност е в иглените лагери. Успех!
        Alfa Romeo 75 24V

        Comment


        • #19
          Оказа се че не е от иглените лагерчета на педала - наред са си - пружината която го връща най вероятно е уморена макар да ми изглежда добре.

          Бащата го разглобява - той поне от лагери разбира а вече и от педал за съединител на АР 156

          Добавено на 02.04.08

          Днес оправих проблема - маркуча на горната помпа е бил запушен, както и счупена пружина на помпата.
          Honda CB 500
          Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
          Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
          Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

          Comment


          • #20
            Днес ми се счупи въпросната пружина . Ходих в един магазин за авточасти но ми казаха че никъде не продават тази част и да съм си търсил от друго. Не можах да ида до друг понеже беше 18:30. Някой може ли да ми каже от кой магазин мога да си купя пружина дори да не е оригинална , а подобна ?
            Алфа Ромео 156 1.6 16V T.S. & JR Air Filter & Powerflex

            Comment


            • #21
              ако е пружина то те си имат размери и дължини може да пробваш и в някоя железария инак аз незнам майстора от де я намери, само знам
              че повече при него няма да ходя.
              Honda CB 500
              Алфа Ромео 156 1.8 '98 (бракувана )
              Москвич Алеко - 6 нюанса на червеното (вечна му памет)
              Зелен дванайсетак от яките (то други няма)

              Comment


              • #22
                На 147цата ми скърца педала на съединителя когато го натискам надолу, а и усещането е някак странно за описване, един вид и като леко пукане някои някаква идея?

                Comment


                • #23
                  И аз го имах наскоро същото нещо...За момент някъде след средата при натискане изпуква и го усещаш и като лек луфт,после отшумя и след това от време на време се появява...
                  Alfonso 1.3 Boxersigpic EX

                  Alfonso 156 2.4 140 -new breed

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от KoRny Покажи съобщение
                    И аз го имах наскоро същото нещо...За момент някъде след средата при натискане изпуква и го усещаш и като лек луфт,после отшумя и след това от време на време се появява...
                    Абсолютно същото е и при мен. Явно е повсеместен талянски бодлив кахър.
                    '99 156 1.9 JTD SP3

                    Comment


                    • #25
                      От страната на педала на края на вилката на помпата има един тампон който се износва на определено място и се получава този луфт, свободен ход и скърцане....

                      Може да пробвате да подложите нещо да уплътни или да смените тампона което е по-добър вариант..... незнам да ли се продава като резервна част, но предполагам ще може да се приспособи от нещо друго.....
                      Аз съм подложил парчета от самовулканизираща лента.
                      Не, че има кой знае какъв ефект, но луфта е по-малко....

                      На 147-ците педала и захващането са различни.
                      sigpic
                      Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                      156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                      147 JTDm 140-Малката манекенка
                      GT- JTDm 150

                      Comment


                      • #26
                        Ами май по-добре да се направи от полиуретан този тампон - ето например колегата Ферарист може да се самосезира
                        Alfa Romeo 159 SW, 1.9 JTDm
                        Alfa Romeo 156, 2.4 JTD
                        Ex: Alfa Romeo 159, 2.4 JTDm, Subaru Legacy 2.5i,
                        Alfa Romeo 156, 2.0TS

                        Comment


                        • #27
                          тази болежка я има и при 166-те особено когато е по-топличко
                          sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                            тази болежка я има и при 166-те особено когато е по-топличко
                            Аз я "лекувам" с напоен с двигателно масло парцал. Смазвам всички връзки, а те са доста, и поне месец няма скърцане.
                            Alfa 155 1.8 92g. - Винаги в сърцето ми.
                            Alfa 166 2.0 T.S. 2000g. - Перфектната кола!
                            "If the sun refused to shine, I would still be loving you.
                            When mountains crumble to the sea, there will still be you and me."

                            Comment


                            • #29
                              Втулката на буталото на помпата, която закрепва помпата за педала се "лекува" с нова помпа...

                              Comment


                              • #30
                                Ни стаа,помпата и да я сменяваш пак същата работа.Моята е на по-малко от година и пак скърца.Предишната я смених заради това.Чувал съм че ако си с усилен съединител..било неизбежно.Колко е истина не знам,при положение че и с обикновен пак скърца.Истината е че всичко което се продава е боклук.
                                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                                Comment

                                Working...
                                X